apis.terápiás ajakápolás

a korábbi bőrápolásról szóló bejegyzésben írtam az idáig megszületett fény.krémekről, s említettem az úton lévő ajakápoló tokokat.. azóta megérkeztek, és háromféle, az ajkak speciális ápolását és védelmét szolgáló méhviaszos receptúra került beléjük..
az ajakápolóknál kifejezetten érezhető a méhviasz jótékony hatása, a jellegzetes, bársonyos védőréteg képzése a bőrön..

örömmel jelentem, a természet alkotta mennyei alapanyagok megteszik hatásukat ❤

fény.krém ajakápoló kínálat:
  • propoliszos ajakápoló
  • rendkívül hatásos sebgyógyítás, illatos regenerálás és védelem az ajkaknak 
    összetétele: termelői méhviasz, finomítatlan shea vaj, propolisz sűrítmény, végtelen szeretet és gondoskodás ❤
  • kakaóvajas ajakápoló
  • mennyei illatú, tápláló kényeztetés az ajkaknak 
    összetétele: termelői méhviasz, finomítatlan kakaóvaj, végtelen szeretet és gondoskodás ❤
  • kókuszvajas ajakápoló
  • egzotikus illatú, hidratáló kényeztetés az ajkaknak 
    összetétele: termelői méhviasz, finomítatlan kókuszvaj, végtelen szeretet és gondoskodás ❤

nagy lelkesen még bio illóolajokat is beszereztem, ám miután megszimatoltam az elkészült natúr ajakápolókat, éreztem a finom és természetes illatukat, feleslegesnek tartottam bármi többet beletenni.. azonnal tudtam, hogy az illóolajok világát meghagyom a terület szakértőinek :)
a kakaóvajas és a kókuszvajas meglepően intenzíven csoki és kókusz illatú, a propoliszos pedig a maga jellegzetes propolisz illatát árasztja..
egy kék színű hópihe plomba vigyáz a tok tartalmára, hogy elkészülése után, már csak a használója nyissa ki ❆ :)
apiterápiás ajakápolás ❤ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése