ünnepi díszüveges mézi

így Karácsony közeledtével a mézik is megszépülnek, s díszüveges csomagolásba bújnak :) idáig zselici Szentbalázson gyűjtött Hárs mézet, felsőpakonyi Akác mézet, valamint az Adyligeten gyűjtött nagy kedvencemet, a Borostyános Szolidágós Kerti virágok mézét szereltem ki 50 g-os kis üvegcsékbe.. valamint a Selyemfű mézi is várólistán van :)
a készítés aprólékos részletei ❤
a kulisszák mögül: a kedvenc Photoshop programommal megszerkesztettem a két oldalas címkéket, amit nyomtatás után kivagdostam, majd szatén szalaggal az iniri.mini üvegcse nyakába kötöttem.. tetejére a csillagot egy formalyukasztó segítségével, öntapadós papírból lyuggattam ki :)
cuki, díszüveges mézi társaság :)
szemet gyönyörködtető, egészséges finomság ajándékba :) aki szeretne belőlük, az bátran keressen bennünket valamelyik elérhetőségünkön :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése